Tehnički podaci

Odlična bezbednost pri vožnji velikim brzinama.

Asimetrična rebra gazećeg sloja su dizajnirana da apsorbuju značajne sile koje deluju na pneumatik pri vožnji velikim brzinama, kada se čine nagli manevri ili pri promeni površine puta. Ovo obezbeđuje dobro prijanjanje vozila na put i omogućava agilnu preciznost upravljanja.

Kraća zaustavna rastojanja na mokrim i suvim površinama.

Rebra šare gazećeg sloja omogućavaju odličnu sposobnost kočenja i preciznost upravljanja apsorbujući sile koje deluju na kočenje, što znači smanjenje zaustavnih rastojanja.

Odlična zaštita od akvaplaninga.

Jedinstveni žlebovi omogućavaju poboljšano uklanjanje vode za bolju otpornost na akvaplaning.

Tehnologija

ContiSeal™ je tehnologija razvijena u Continental-u za zaptivanje oštećenog gaznog sloja pneumatika. U slučaju prodora stranog tela, npr. eksera, nema potrebe za momentalnom zamenom pneumatika pored puta, budući da rupe ostaju zaptivene čak i nakon izbacivanja prodrlih predmeta.

ContiSeal™ je lepljivi, viskozni zaptivni sloj. Nanet je na unutrašnjoj strani pneumtika u području gaznog sloja. ContiSeal™ zaptiva 80% svih rupa na pneumatiku, zahvaljujući čemu smanjuje rizik od izduvavanja. Pneumatici ContiSeal™ jasno su obeleženi oznakom na bočnom zidu i kompatibilni su sa uobičajeno dostupnim naplacima.

ContiSeal i ostale tehnologije odnose se na određene game proizvoda / dimenzije.

ContiSeal

ContiSilent™ je pneumatik sa tehnologijom za smanjenje buke razvijen u Continental-u. Osmišljen je da smanji unutrašnju buku na svim kolovoznim površinama. Pneumatici ContiSilent™ izvedeni su sa unutrašnjim upijajućim materijalom, tj. poliuretanskom penom koja je zalepljena na unutrašnju površinu gaznog sloja. Struktura pene ostaje nepromenjena bez obzira na temperaturu. ContiSilent™ pomaže da se smanji buka u unutrašnjosti vozila i do 9 dB(A), u zavisnosti od vrste vozila, njegove brzine i površine puta.

ContiSilent i ostale tehnologije odnose se na određene game proizvoda / dimenzije.

ContiSilent

Sistem SSR je tehnologija runflat razvijena u Continental-u posebno za niskoprofilne pneumatike, koja još uvek omogućava kompatibilnost sa standardnim naplacima. SSR se zasniva na samonosećem ojačanom bočnom zidu. U slučaju probijanja sprečava sabijanje bočnog zida između puta i naplatka i spadanje pneumatika sa naplatka, zahvaljujući čemu rezervni pneumatik postaje stvar prošlosti. Bez rezervnog pneumatika masa vozila je manja, što povećava efikasnost potrošnje goriva. Takođe se dobija i do 80 litara slobodnog prostora u prtljažniku. Preporučuje se montaža na sva četiri točka, ako već nije obavezna po zakonu, a krpljenje (popravka) pneumatika nije dozvoljeno.

SSR i ostale tehnologije odnose se na određene game proizvoda / dimenzije.

SSR


Imate još pitanja?

Slobodno pitajte.

Rado ćemo vam odgovoriti na sva pitanja i pomoći vam svojim znanjem o pneumaticima.




Tražite ovlašćenog prodavca?