Proizvodi za automobile / venove / 4x4
Velika krutost bloka u centru šare gazećeg sloja i veliki broj nareznica sa maksimalnom formacijom ivica prijanjanja omogućavaju unapređenu moć kočenja na mokrim i zaleđenim putevima.
Veliki broj blokova i nareznica na ramenima pneumatika kreiraju mnoštvo ivica prijanjanja iz čega proističe efikasnija trakcija na snegu.
Usled ujednačene distribucije krutosti bloka što proizvodi ujednačenu distribuciju pritiska na kontakt sa tlom, pneumatik ima manje i ujednačeno habanje i rezultat je veća pređena kilometraža.
Nemački UHP magazin sport auto (D) je objavio u poslednjem izsdanju (11/2013) test zimskih pneumatika 2013. Dimenzija pneumatika je bila 245/40 R18 V na autu Audi TT RS.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 830 P: "Veoma se preporučuje"
Vezano za WinterCnatactTM TS 830 P:
+ dobro izbalansirano ponašanje u vožnji u svim disciplinama
+ dobro kočenje, stabilinost i preciznost na suvom
AutoBild allrad (D), izdanje 11/2012, je objavio test zimskih pneumatika 2012. Test dimenzija je bila 235/55 R 17 na autu Audi Q3.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 830 P: "izuzetan - Pobednik testa
Vezano za ContiWinterContactTM TS 830 P:
+ veoma dobar na snegu
+ ukupno izbalansiran pneumatik
+ dobre karakteristike upravljanja u mokrom i suvim uslovima
AutoBild sportscars (D), izdanje 11/2012 je objavio test zimskih pneumatika 2012. Test dimenzija je bila 225/45 R 17 na autu Golf 6.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 830 P: " izuzetan"
Vezano za ContiWinterContactTM TS 830 P:
+ snažan univerzalac
+ dobar po zimi
+ kratko zaustavno rastojanje na mokrom putu
+ stabilne karakteristike u vožnji sa preciznim ponašanjem na volanu
+ najbolja udobnost pri kotrljanju
+ najbolji u potrošnji goriva
Magazin Auto Bild (D), izdanje 39/2011, testirao je različite zimske pneumatike dimenzije 225/45 R17 H/V na autu BMW serije 3.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 830 P:
"preporučuje se"
Vezano za ContiWinterContactTM TS 830 P:
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Mi koristimo kolačiće kako bismo vam osigurali najbolji ugođaj na našoj veb stranici. Kliknite ovde da biste saznali više ili promenili vaša podešavanja kolačića.