Proizvodi za automobile / venove / 4x4
Svojim jedinstvenim dizajnom, ContiWinterContact™ TS 850 pruža superiorne performanse kočenja na putevima po zimi i perfektno upravljanje i prijanjanje, čak i u ekstremnim situacijama u vožnji.
ContiWinterContact™ TS 850 koristi jedinstvenu smesu za prijanjanje na najteže površine puta, pružajući izuzetne perfomanse kočenja i pomažući vam da se brže zaustavite.
Automobilski klubovi ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) i potrošačka organizacija Stiftung Warentest (D) objavili su test zimskih pneumatika 2014 na svojim internet stranama: (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch / www.test.de ):
- 195/65 R15 T (na test vozilu Golf VII)
- 175/65 R14 T (na test vozilu VW Polo)
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850 (195/65 R15 T): "Dobar"
Vezano za naš ContiWinterContact TS 850 (195/65 R15 T):
+ dobro izbalansiran pneumatik
+ Najbolji pneumatik na suvom, snegu, ledu i za habanje
+ mana je potrošnja goriva
Nemački magazin Auto Zeitung je objavio u svom izdanju 21/2014 test zimskih pneumatika 2014. Testirana dimenzija pneumatika je bila 205/55 R16 91H, test vozilo Seat Leon 1,4 TSI ACT. Test je sproveden od strane magazinaAuto Zeitung na sledećim test terenima:
- Nokian Ivalo, Finska (zimski testovi)
- Goodyear Mireval, Francuska (testovi na mokrom i suvom)
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "Pobednik testa
Vezano za naš ContiWinterContact TS 850:
+ veoma bezbedan pneumatik na snegu, mokrom i suvom
+ Kralj na snegu "Schnee-König"
+ mala potrošnja goriva
+ dobar pri hidroplaningu i stablno ponašanje u vožnji na mokrom
Nemački magazin auto motor und sport (ams) je objavio u svom izdanju 20/2014 test zimskih pneumatika 2014. Testirana dimenzija pneumatika je bila 205/55 R16 H na autu VW Golf. Test je sproveden od strane magazina ams at na sledećim test terenima:
- Nokian Ivalo, Finska (zimski testovi)
- Contidrom, Jeversen/Nemačka (testovi na mokrom i suvom).
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "Veoma se preporučuje"
Vezano za naš Continental TS 850:
+ dobre performanse na snegu
+ najbolje izbalansiran pneumatik
+ mali otpor kotrljanja
+ najbolji na mokrom
- dinamično ponašanje u vožnji na snegu, ne preporučuje se za vozila bez ESP-a
Nemački ACE (Automobil Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) i ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreich) objavili su svoj test zimskih pneumatika 2014 (www.gtue.de). Testirana dimenzija pneumatika je bila 205/55 R16 H, testirana na autu VW Golf VII.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "Veoma se preporučuje"
Vezano za naš ContiWinterContact TS 850:
+ Najbolji pneumatik ukupno na mokrim površinama
+ Najbolji u kočenju na mokrom
+ dobar posao stručnjaka za razvoj pneumatika
U novembarskom izdanju 11/2013, AutoBild sportscars (D) je objavio test zimskih pneumatika 2013. Dimenzija pneumatika je bila 225/50 R17 V, test vozilo BMW serije 3.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "izuzetan"
Vezano za TS 850:
+ stručnjak za zimu sa dobrim karakteristikama u vožnji u svim vremenskim uslovima
+ stablno prijanjanje pri skretanju
+ kratko zaustavno rastojanje na snegu i suvom putu
+ otpor kotrljanja koji štedi gorivo
+ prikladna udobnost
Nemački magazin Auto Bild je objavio u svom poslednjem izdanju 40/2012 test zimskih pneumatika 2013. Pneumatik je bio 195/65 R15 H, test vozilo VW Golf VII.
Rezultati za ContiWinterContactTM TS 850: "preporučuje se"
Vezano za ContiWinterContact TS 850:
+ upravljanje na snegu i mokrom
+ dobar pri hidroplaningu
+ mali otpor kotrljanja
Pneumatici sa visokim performansama prianjanja na mokrom (ocena A ili B) imaju kraće zaustavno rastojanje na mokrim putevima te su stoga bezbedniji za upotrebu po kiši. Što se tiče efikasnosti potrošnje goriva, ocena D se ne koristi, a ne planira se korišćenje ocene G.
Čak 20% potrošnje goriva vašeg vozila povezuje se sa pneumaticima pa, ako želite da pređete veću kilometražu na jednom rezervoaru goriva, treba da izaberete pneumatike koji imaju visoku ocenu efikasnosti potrošnje goriva. Time ćete takođe smanjiti svoju emisiju CO2. Do toga dolazi usled otpora kotrljanja, tj. zbog izgubljene energije tokom kretanja pneumatika. Što je otpor kotrljanja manji, manje energije se gubi, čime se smanjuje potrošnja goriva i emisije CO2. Razlika između pneumatika sa ocenom A i pneumatika sa ocenom G može da bude i do 6 litara na 1000 km.
To je spoljašnja buka koju pneumatik proizvodi i meri se u decibelima. Što je ispunjenija crta prikazana na oznaci to su gume glasnije.
Mi koristimo kolačiće kako bismo vam osigurali najbolji ugođaj na našoj veb stranici. Kliknite ovde da biste saznali više ili promenili vaša podešavanja kolačića.