Nova ContiLifeCycle fabrika je jedino postrojenje u svetu koje objedinjuje recikliranje pneumatika sa obnovom gazećeg sloja pod istim krovom i na taj način postavlja nove standarde u održivosti.
Oživljavati pneumatike po drugi ili čak treći put, osnovna je ideja ContiLifeCycle (CLC) pristupa. Ono što je decenijama bilo moguće sa staklom i metalom, sada je moguće i sa najboljim pneumaticima za kamione u prvoj na svetu fabrici za recikliranje i obnovu gazećeg sloja u Hanoveru.
“Imali smo viziju kada smo iscrtavali CLC strategiju za pneumatike za uslužna vozila 2010.-te,” kaže Kristijan Sas koji vodi deo za obnovu gazećeg sloja na pneumaticima za autobuse i kamione u regionima Evrope, Bliskog Istoka i Afrike.
“Nakon samo 3 godine naša vizija je postala stvarnost,” Sas je oduševljen ultramodernim, svetlim i otvorenim proizvodnim postrojenjem, jedinim tog tipa u celom svetu, u kojem primaju i grupe posetilaca – ContiLifeCycle fabrika. U periodu od svega 15 meseci, napravljena je prva integrisana fabrika za recikliranje i obnovu gazećeg sloja u nekadašnjoj fabrici za proizvodnju pneumatika za kamione u Hanoveru.
Ono što čini ovu fabriku jedinstvenom je kombinacija zatvaranja proizvodnog ciklusa i sinergije recikliranjem gume i obnovom gazećeg sloja, čime se postavljaju novi standardi u smislu održivosti. Korišćenjem novih procesa uspeli smo da recikliramo gumu iz starih pneumatika na takav način da taj materijal može da se vrati nazad u process proizvodnje novih pneumatika ili onih na kojima se obnavlja gazeći sloj.
U prošlosti, guma dobijena recikliranjem starih pneumatika bila je korišćena u tehnički inferiornim proizvodima kao što su patosnice ili je jednostavno spaljivana. “Zahvaljujući našem specijalnom metodu recikliranja, moguće je ponovo iskoristiti dragocenu gumu u njenoj prvobitnoj nameni i na efikasan način.”