stage_CLC_TT

ContiLifeCycle™

ContiLifeCycle™

Naši pneumatici duže žive

ContiLifeCycle

Mnogo života naših Continental pneumatika za kamione.

Brze činjenice

Continental pneumatici za kamione su dizajnirani za savršenu ekonomičnost tokom celog radnog veka. ContiLifeCycle™ počinje novim pneumatikom i nastavlja se sa našim premijum rešenjima za ponovno narezivanje gazećeg sloja i ContiCasingManagement-om. 


ContiLifeCycle produžava život vaših pneumatika čime značajno smanjuje vaše troškove.

Kada kupite pneumatik sa ponovno narezanim gazećim slojem, ne samo da olakšavate vaš budžet za pneumatike, već pored toga i štitite okolinu. Ponovna upotreba karkase štedi energiju i sirovine. Višestruka upotreba karkase ujedno smanjuje broj starih pneumatika u opticaju. 

New_Continental_Tires

Novi Continental pneumatici

Novi Continental pneumatici – Napravljeni za više od jednog života

Nisu svi putevi jednaki, a isto važi i za transport. Znajući ovo, razvili smo Continental pneumatik za kamione koji su podesni za posebne uslove vaših transportnih aktivnosti. To znači da oni oslobađaju svoj puni potencijal i poboljšavaju ukupnu ekonomičnost vašeg vozila.

Continental karkasa je ono što čini naš pneumatik tako ekonomičnim. Izgrađena sa optimizovanim ojačanjima koja se savršeno uklapaju i kombinovanim komponentama i konturom koje najbolje pristaju aplikaciji, Continental karkasa dostiže izuzetnu strukturalnu izdržljivost. Izdržljivost koja se isplati.

Continental karkasa je isplativa investicija zato što služi kao vredna sirovina za ponovno narezivanje. Ponovnom upotrebom karkase vi ne samo da štedite svetske resurse, već ujedno i štedite vlastiti budžet.


Regrooving_CLC

Ponovno narezivanje žlebova

Ponovno narezivanje žlebova – Pametan pristup da produžite život vaših pneumatika

Profesionalno ponovno narezivanje žlebova pneumatika  je razumna opcija koja produžava život vaših pneumatika, čineći ga još ekonomičnijim.

U stvari, ponovno narezivanje žlebova se dvostruko isplati: prvo, zato što jednostavno možete duže da vozite pneumatik, i drugo što manja debljina  profila smanjuje otpor kotrljanja, što proizvodi smanjenje potrošnje goriva.

Povrh svega toga imamo i koristi u zaštiti okoline. Pneumatik koji može duže da se kreće pre zamene štedi vredne resurse. Pneumatik naravno mora da ima etiketu da je pogodan za ponovno narezivanje žlebova. Da bi ste u potpunosti iskoristili ovaj potencijal, a da ne oštetite karkasu, samo kvalifikovani specijalisti smeju da obavljaju  ponovno narezivanje žlebova.


Casing_Management

ContiCasingManagement™

ContiCasingManagement™ – Izuzetno vredna operacija

Kupovina Continental  pneumatika za kamione se vrlo brzo isplati. Ne samo zato što su naši pneumatici izuzetnog kvaliteta i dugačkog radnog veka. Tu je i naš ContiCasingManagement da vam pomogne da držite na oku troškove tokom celog radnog veka.

ContiCasingManagement koristi standardizovane metode da brine o celom procesu upravljanja karkasom. Na primer, možete da koristite naš onlajn sistem  upravljanja karkasom da stalno imate pregled  istorošenosti karkase i u bilo kom trenutku donesete odluku šta želite da uradite sa vašim polovnim pneumaticima: prodate ih, ponovno narežete gazeći sloj ili ih jednostavno ostavite kod nas – kako, kada i na koji način želite. To vama i vašem voznom parku daje najveću moguću fleksibilnost i transparentnost.


ContiCasingManagement™:

  • prikupljanje karkasa
  • provera/procena karkase
  • kupovina karkase
  • raspolaganje
  • ContiCasingBank (uključujući onlajn izveštaje)

Retreading_CLC

Ponovno narezivanje gazećeg sloja

ContiTread je Continental premijum gazeći sloj za hladno ponovno narezivanje.

Ovaj gazeći sloj je ekskluzivno proizveden sa Continentalovim mešavinama i profilima. Biranjem ove metode, dajete vašem pneumatiku novi profil, produžavate mu radni vek i smanjujete ukupne troškove.

Najbolji rezulatati se postižu kada se u ponovnom narezivanju koriste Continental karkase vrhunske tehnologije i visokog kvaliteta. ContiTread može međutim da se primeni i kod ostalih tipova karkasa.

Korišćenjem našeg premijum vrućeg ponovnog narezivanja ContiRe, dajete novi život vašim pohabanim Continental kamionskim pneumaticima i spoznajete potpunu ekonomičnost ovih pneumatika.

ContiRe proizvodnja je analogna našoj proizvodnji novih pneumatika - korišćenjem istih profila i gumenih mešavina. Koriste se posebne Continental karkase, kod kojih je gazeći sloj ponovo narezan od jezgra do jezgra. Ova metoda ujedno obnavlja i bočnu stranu, a pneumatik ostaje pogodan za ponovno narezivanje žlebova.

Da osiguramo naše visoke standarde kvaliteta, svaki pneumatik je podvrgnut testovima izdržljivosti i bezbednosti prema našem sistemu standardizacije kvaliteta. U skladu sa tim, svaki ContiRe je pokriven Continental garancijom. Sve ovo i izuzetna pređena kilometraža čine da je ContiRe najbolji izbor među pneumaticima sa ponovno narezanim gazećim slojem.

Dve metode koje mogu da se koriste za ponovno narezivanje gazećeg sloja pneumatika: vruće i hladno. Samo pažljivo birane i propisno proverene karkase se koriste u jednoj od ove dve metode. Proizvodni proces sam po sebi je identičan kod obe metode, sve do momenta nanošenja materijala gazećeg sloja i procesa vulaknizacije.


Vruće ponovno narezivanje

Tokom vrućeg ponovnog narezivanja, proces nanošenja materijala gazećeg sloja je praktično identičan proizvodnji novog pneumatika.

Materijal gazećeg sloja je uzet direktno iz ekstrudera i nanešen na  poliranu karkasu. Posle toga se sklop gazeći sloj/karkasa obnavlja u kalupu za vulkanizaciju sa potrebnom šarom gazećeg sloja. Šara na gazećem sloju je formirana tokom proces vulkanizacije isto kao i kada se pravi novi pneumatik. 

Vruće ponovno narezan pneumatik za kamione iz Continentala ima ponovno narezan gazeći sloj od jezgra do jezgra. Glavna prednost ovog principa je da su bočne strane obnovljene, obezbeđujući da kvalitet vruće narezanog gazećeg sloja pneumatika bude uporediv sa novim pneumatikom.


Hladno ponovno narezivanje

Korišćenjem metode hladnog ponovnog narezivanja, prethodno vulkanizovani gazeći sloj sa već nanetom šarom se nanosi na poliranu karkasu. Gazeći sloj se nanosi pod konstantnim naprezanjem, zajedno sa nevulaknizovanim lepljivim pojasem na poliranu karkasu; prednaprezanje obezbeđuje da se već pre vulkanizacije gazeći sloj optimalno prilagodi konturi i garantuje da su delovi efikasno slepljeni dok je pneumatik u komori za obnovu. Tada se pripremljeni pneumatik pakuje u cev za obnovu (koverat) i obnavlja pod pritiskom u komori za obnovu.


ECE 109

ECE propis broj 109 definiše vrstu standarda za odobrenje u proizvodnji pneumatika sa ponovno narezanim gazećim slojem za komercijalna vozila i njihove prikolice. Ovaj propis strogo definiše mere kontrole kvaliteta koje su obavezne za firme koje se bave ponovnim narezivanjem od septembra  2006 da bi se osigurao visok kvalitet pneumatika sa ponovno narezanim gazećim slojem.


Mi koristimo kolačiće kako bismo vam osigurali najbolji ugođaj na našoj veb stranici. Kliknite ovde da biste saznali više ili promenili vaša podešavanja kolačića.